Медведчук і Ко намагалися запустити кремлівську пропаганду

Політика

Медведчук і Ко не заспокоїлися після введення санкцій 2 лютого проти телеканалів «112», «ZIK» і «NewsOne», які неофіційно належать Віктору Медведчуку.

Так, 18 лютого, сотня працівників з «каналів Медведчука» засновують ТОВ «Медіахолдинг Новини».

А вже, 26 лютого стало відомо, що у львівського телеканалу з назвою «Перший незалежний», який днями купила група працівників телеканалів «112 Україна», ZiK і NewsOne, змінився керівник: директором ТОВ «Тайм Медіа», яке стоїть за «Першим незалежним», став менеджер медіагрупи Тараса Козака Павло Єгоричев – він також є директором ТОВ «Новий формат ТВ» та головою ТОВ «ТВ Вибір», які входять до складу медіагрупи Козака й володіють ліцензіями і мовлять під логотипом «112 Україна».

Телеканал «Перший незалежний» запустили в ефір о 18:00 26 лютого. 

За годину його відключили від супутника та кабельних мереж.

Слід зазначити, що така оборудка не пройшла незаміченою. Тоді, на це звернув  увагу міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко. Коментуючи той факт, що кожен зі ста засновників ТОВ «Медіахолдинг Новини» вклав у нього по 1 гривні, так що його статутний капітал склав 100 гривень, міністр наголосив тоді: «Схоже на те, що Медведчук і Ко шукають юридичні способи, аби знов запустити трансляцію кремлівської пропаганди в наш інформаційний простір. Проте скільки нових ТОВок за 100 гривень не роби – суть не змінюється, а отже, й увага з боку держави до їхньої «діяльності».

Крім того, колектив каналу НТА засудив рішення директора «НТА – НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕЛЕВІЗІЙНЕ АГЕНТСТВО» Романа Любицького продати власний телеканал «Перший Незалежний» ТОВ «МЕДІАХОЛДИНГУ НОВИНИ», заявивши при цьому: «Вважаємо неприпустимою будь-яку співпрацю зі структурами, які діють для інтересів країни-агресорки Росії. Цю позицію ми неодноразово публічно озвучували та будемо робити це й надалі в ефірах наших проєктів.»

1 березня 2021 року провайдер гигабитного Інтернету і кабельного телебачення «Ланет» припинив співпрацю з телеканалом «Перший Незалежний». Причиною цього стало розірвання договору у зв’язку зі зміною в структурі власності каналу.

Видно Медведчу і Ко думали і надалі просувати російську пропаганду в українському інформаційному просторі та в угоду кремлівській братії просувати «руський мір», але як бачимо «роги їм вже обломили», а надалі і в стійло поставлять.

Джерело: Корреспондент

Залишити відповідь